Vezetőképzés kezdő és leendő vezetők számára

Mediátor

Kiknek ajánljuk vezetőképzést?

A vezetőképzés lényege, hogy a leendő vezetőknek megtanítani olyan technikákat, amelyekkel a későbbiekben egyedül külső tanácsadó, oktató cég részvétele nélkül is fejlesztheti csoportját. Tovább tudják adni ismereteiket. A leendő vezető ismerje meg olyan gyakorlati alkalmazásokat, amelyeket munkája során csak hosszú tapasztalás útján sajátítana el. Így kiküszöbölve sok hibalehetőséget. Minden téma tréning és workshop módszerrel is feldolgozásra kerül. A cél  hogy a leendő vezetők mielőbb hatékonyan és kevesebb hibával lássák el vezetői teendőiket. Célcsoport a jövőben kinevezésre kerülő alsó, és középvezetők illetve rövid ideje kinevezett alsó-, és középvezetők. Természetesen minden vezető és potenciális vezető, vállalkozó számára hasznos lehet a képzés.

Tematika:

KI VAGYOK ÉN?

A személyes hatékonyság tapasztalatunk szerint a munkatárs saját szerepének megértéséből kell, hogy kiinduljon: miért fizetik, mit várnak el tőle. Megfigyelhető, még nagyobb szervezeteknél is, hogy a munkatársak nehezen tudják megfogalmazni saját szerepüket, azt az értéket, amit létrehoznak a vállalat számára. Még nehezebb ennél számukra összekapcsolni ezt a vállalati küldetéssel, értékekkel, célokkal illetve a vállalati stratégiával.

Ha valaki nincs tisztában saját szerepével, akkor természetesen a következő nehézségekkel néz szembe:

  • Nem tudja mi a fontos a munkájában, ezért nem tud jól gazdálkodni erőforrásaival, idejével.
  • Folyamatosan konfliktusba kerül ügyfeleivel, megrendelőivel (belső vagy külső)
  • Folyamatosan problémákat generál vezetői számára, ezért rosszul érzi magát és visszahúzza az egész csapatot.
  • A saját problémáinak okait mások munkájában látja. Hibáztatja a munkatársait, a
  • folyamatokat, a vezetőjét, a vállalatot vagy éppen az ügyfelet.
  • Rombolja a vállalati kultúrát, de legalábbis nem építi azt.

Ezért minden személyes hatékonyságról szóló fejlesztésnek a munkatárs szerepéből kell kiindulnia, ha ezt érti a munkatárs, akkor nemcsak hogy pro-aktívvá tud válni munkakörében, hanem innovatív megoldásokat fog tudni és akarni felmutatni, mert érti, hogy mit csinál, sikerélménye van belőle, elkötelezett és hatékony. A hangsúly itt is a szemléletváltozáson van, hogy a túlélés helyett a munkatárs az értékteremtésre, hatékonyabb munkavégzésre fókuszálhasson

EGYEDÜL NEM MEGY

Ha egy vezető nem törődik azzal, hogy a csoport fejlődjön, akkor hamarosan hanyatlásnak indul a teljesítmény és csökken az egymás iránti bizalom. Ahhoz, hogy ez ne következzen be, nem csak csapatépítő tréning, csapatépítő rendezvény, vagy céges élményprogram szükséges. A csapaton belüli bizalmi szintet egy csapatépítő élményprogram, a csapat teljesítményét pedig a csapatépítő tréning emeli A vezető feladata, hogy a társas lény, csoportműködés, csoportdinamikai helyzetgyakorlatok, csoportépítési gyakorlatok tréningek az ő irányításával és vezetésével valósuljanak meg a munka minden pillanatában.

HÁBORÚZUNK, MERT A VÉRÜNKBEN VAN

A konfliktus a vezető rémálma tud lenni. A konfliktuskezelés tréning célja, a vezetők készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése, megelőzése területén. A készségfejlesztés módszere, hogy a tréner a leendő vezetőket egyénileg segíti abban, hogy megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell, és megfelelő iránymutatatást ad abban, hogy milyen módon lehet ezeket erősíteni. A konfliktuskezelési tréning kommunikációs oldalról is fejleszti a vezetőt. Konfliktushelyzetben nem mindegy ugyanis, hogy hogyan kommunikálunk. A konfliktuskezelési módszerek sikerét a megfelelő kommunikáció is meghatározza. A vállalaton belüli konfliktusok gyakoriak. Ez adódik az emberi természetből, a válság okozta körülmények megváltozásából, és ezen kívül sok más egyéni, szubjektív ok is kiválthatja. A konfliktusok létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni, de fontos, hogy a vezető kezeli, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból a vállalat számára valamilyen hasznot kialakítani.

AZ IDŐ PÉNZ

Időgazdálkodási tréning – avagy a túlmunka mindig egy rossz vezetői döntésre vezethető vissza. Túl sok a munkánk vagy túl soknak érezzük. Késedelmek, hibák, a problémás ügyek halogatása. Az érzés, hogy nem haladtunk a munkánkkal, de mégis nagyon elfáradtunk a nap végére. A telefonhívások, félbeszakítások, zavarások nagy száma. Olyan feladat végzése, ami igazság szerint nem is a miénk.Célunk, hogy a leendő vezető az ösztönös és eredménytelen időgazdálkodási szokások felszámolása után a tudatos időgazdálkodás módszereit elsajátítsuk.

NEM LEHET NEM KOMMUNIKÁLNI, MEGGYŐZÉS VAGY LEGYŐZÉS

A vezetői mindennapok. Tárgyalástechnika, kifogáskezelés. Döntéshozatal, problémamegoldás, kellemetlen döntések kezelése, asszertív kommunikáció tréning. A résztvevők felépítik és begyakorolják alapvető vezetői tárgyalástechnikai eszköztárukat. Megtanulják partnereik igényeit úgy kiszolgálni, hogy közben saját érdekeiket is érvényesítik, így mindkét fél számára előnyös és tartós üzleti kapcsolatot alakítanak ki. Meglévő tapasztalataik bővítésével és elmélyítésével a tárgyalástechnika újabb dimenzióit fedezik fel, és megtanulják a tárgyalás céljának megfelelő viselkedési stratégia kiválasztását, eszközöket kapnak nehéz helyzetek, partnerek kezeléséhez.

MERT ÉRTÉKELNI KELL !!!

Szinte minden vezetőt gyötör a nagy kérdés, nevezetesen hogy miként tudná beosztottjainak munkáját mérni, és megfelelő motivációs eszközök alkalmazásával nagyobb hatékonyságot elérni. Ebben nyújt segítséget a teljesítményértékelési rendszer, bevezetése azonban korántsem problémamentes. Minden vezető eredményesebben és hatékonyabban működő szervezetet szeretnénk létrehozni. Ehhez elengedhetetlenül szükséges, hogy munkatársaink is mind eredményesebben és hatékonyabban dolgozzanak. Szükséges a hatékonyság fokozásához, hogy a vállalat és az egyén stratégiai célkitűzései egy irányba hassanak. A teljesítményértékelés (TÉR) különösen fontos egy vállalat életében, hiszen ez kapcsolja össze a szervezet és az egyének céljait. Fontos kérdés, hogy hogyan tudjuk munkatársaink munkáját mérni, és megfelelő motivációs eszközöket alkalmazni, hogy a teljesítményük javuljon. Bármely cég életében jelentős lépés a TÉR bevezetése. Informális értékelés (szidás, dicséret, büntetés, jutalmazás) minden szervezetnél van, hiszen ez a szervezeti kultúra része.  Bevezetésének fő célja általában a teljesítmény megerősítése, az elégedettség és a motiváció fokozása. A TÉR segítséget nyújt az egyéni képzési igények meghatározásában, az alkalmazottak helyzetének és szükséges fejlődési irányának, karriertervének tervezésében. Természetesen a bér, illetve a jövedelem megállapítás alapja is lehet. Adott esetben azonban lehet más célja is. Ha egy cégnél rosszul kidolgozott, és nem megfelelően működő jutalmazási rendszer van, a TÉR bevezetése ezen is változtathat.

 

KÉPZÉS KEZDÉS TANÍTÁSI NAPOK IDŐ ÁR RÉSZLETBEN VIZSGA
Vezető képzés (kb 100 ó) 2018 szept 08 8XSZOMBAT 08.30-15.30 290.000 Ft 3X110.000 december

 

Ha további kérdése van, IDE KATTINTVA lépjen velem kapcsolatba!

Newsletter Powered By : XYZScripts.com
%d blogger ezt szereti:

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás