Konfliktuskezelés tréning

Kinek ajánljuk a konfliktuskezelés tréninget?

A konfliktuskezelés tréninget ajánljuk mindazoknak, akik kíváncsiak a konfliktusok természetére, hátterére, és ennek megismerésével szeretnének olyan egyéni konfliktuskezelési stílusokat kialakítani,a melyeknek segítségével képesek lesznek a konfliktusok helyes, hatékony kezelésére.

Mi a konfliktuskezelés tréning célja?

A konfliktuskezelés tréning célja, a résztvevők készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése, megelőzése területén. A készségfejlesztés módszere, hogy a tréner a résztvevőket egyénileg segíti abban, hogy megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell, és megfelelő iránymutatatást ad abban, hogy milyen módon lehet ezeket erősíteni.

A konfliktuskezelés tréning eredménye:

Konfliktuskezelés

A konfliktuskezelés tréning kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést. Konfliktushelyzetben nem mindegy ugyanis, hogy hogyan kommunikálunk. A konfliktuskezelési módszerek sikerét a megfelelő kommunikáció is meghatározza. A vállalaton belüli konfliktusok gyakoriak. Ez adódik az emberi természetből, a válság okozta körülmények megváltozásából, és ezen kívül sok más egyéni, szubjektív ok is kiválthatja. A konfliktusok létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni, de fontos, hogy hogyan kezeljük, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból a vállalat számára valamilyen hasznot kialakítani.

TEMATIKA – TÉMAKÖRÖK

  1. Önismeret, önmagunk és mások észlelése:
    • Kompetencia fogalma megjelenése
    • Johari ablak – nyílt és zárt kompetenciák
    • Viselkedésben fellelhető tulajdonságok ismerete
    • Interperszonális észlelés
  2.  Asszertivitás:
    • Az asszertív, agresszív és az alárendelődő viselkedés jellemzői és következményei
    • Hogyan legyünk asszertívek?
    • Önismeret
    • Hogyan mondjunk nemet?
    • Konfliktushelyzetek asszertív kezelése.
    • A kritika és a dicséret asszertív fogadása
    • Asszertivitás a testbeszédben
  3. Konfliktuskezelés:
    • A konfliktusok keletkezése
    • A konfliktusok természete, fajtái
    • A konfliktusok feloldásának eszközei
    • A konfliktus mint nyereségforrás
    • A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése

4.      A konfliktus mint folyamat

  • Személyközi és csoportok közötti konfliktusok összefüggései
  • Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, ellenvetések kezelése
  • A konfliktuskezelés stratégiája
  • Konfliktusok a szervezetben
  • A szervezeti konfliktusok kialakulása és folyamata
  • A változásokkal szembeni ellenállás szervezeti és személyi okai
  • A konfliktusok típusai
  •  Stresszkezelés:
    • Mitől válik egy helyzet stresszkeltővé?
    • Lehetséges okok, fiziológiai és pszichés reakciók, a tartós stressz következményei
    • Akut stresszleépítés
    • Személyes válságmenedzsment

Ár: 190.000 Ft/nap/ vagy 290.000 Ft/2 nap LÉTSZÁMTÓL FÜGGETLENÜL

 

Ha további kérdése van, IDE KATTINTVA lépjen velem kapcsolatba!

Newsletter Powered By : XYZScripts.com
%d blogger ezt szereti: